mandag 6. juli 2015

Mens vi venter

Jeg får benytte tiden nå til å oppdatere bloggen. I dag er første feriedag og regnet høljer ned. Jeg tror hundene er mer komfertable med denne temperaturen på + 15 enn opp mot + 25 som vi har hatt de siste dagene. 
I dag går vi inn i uke 9 i drektigheten til Alva. Hun er stor og tung og ligger stort sett på gulvet og peser. Tempen er målt og ligger rundt 38 som er ca normalt for henne. Det er ikke så mye aktivitet på henne nå med unntak av lufteturer. Vi har fått i hus det som trengs til fødselen (tror jeg). Valpekassa på plass, masse aviser, stikk-laken og vekta er klar.
Alva har vært sprek og i god form hele tiden og vi har vært med på mye. Vi har gått spor, trent smeller og vært på fotokurs.
                                                      


Alva som fotomodell med ører som blafrer i vinden. Vi hadde en flott dag på Borestranden sammen med med medlemmer av Spanielklubben med Hans Hodne som mentor.

Med to hunder som IKKE synes om å stå oppbundet ble det litt mindre bilder tatt av meg, men det ble tatt mange vakre bilder av våre spaniels både på land og til vanns. 
 
 
Her har vi en spinger i full fart etter dummien på vann, jeg mener at det er minsten til Tor Magne som er i fart.





 
Kjedelig synes Sibbe....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 .. bli plassert på sidelinja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar