torsdag 11. juli 2013

..og så var det bare en igjen.. Valpene har passert 10 uker og mange flotte tilbakemeldinger fra valpekjøperne

Disse flotte bildene er det Hans Hodne som har tatt. Gutten som er igjen med de store får oppleve litt av hvert. I dag ble Sibbe og jeg kalt ut for å være med å søke etter ei 10-års gammel jente. Da måtte valpen være med. Jeg hadde ordna med "barnevakt" i KO slik at jeg kunne søke uten å tenke på han. Vi kom fra da beskjeden kom om at jenta var funnet i god behold. Da fikk valpen være med å hilse på store og små som var samlet, i tillegg en annen valp og en av "de store gutta", redningshunden Otto.
 
 
Jeg har fått mange flotte tilbakemeldinger fra valpekjøperne. Gjennomgående melder de om trygge og sosiale valper. Alle har fått erfart piraja-tennene.
 
Plaskebassenget klarte Luna å ta kort prosess på, hun har tatt sine første svømmetak og storkoser seg i Kristiansand. Felix har vært på camping og levd "herrens glade dager". Han har kommet godt i gang med dressuren. Charlie har funnet lykken i tøyburet sitt på jobben med matmor. Rasmus og matfar holder på å finne ut av "do-treninga" som jeg er sikker på at er i boks om ikke lenge. Noah lever hytte- og båtlivet og koser seg. Jeg har også fått fine tilbakemeldinger fra Sinus og hans familie.
Alle valpene har nå blitt registrert med sine nye eiere i NKK og stamtavlen sendt i posten. Enkelt og grei måte når en kan ta det over nettet. Hipp hurra for teknologien.

Vi fikk oss en fin kveldstur sammen med Aina og Flashie. Valpen fikk sitte i sekken og de store fikk bade. Aina plukket vannplanter til hagedammen. Vi får krysse fingrene for at de slår rot. 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar