søndag 1. april 2012

Akk O skuffelse.. Så ble det ikke småalvaer alikevel

Etter å hatt en litt dårlig følelse bestilte jeg time hos dyrlegen for ultralyd. Alva hadde ikke vist noen tegn til drektighet i det hele tatt. Jura som struttet gikk tilbake til "start" og formen var på topp som alltid. For å være på den sikre siden i forhold til å planlegge alt for den forhåpentlige fødsel måtte jeg ha litt mer sikkerhet.
Og det var som jeg hadde en vond følelse av, ikke spor etter valper der og heller ikke spor etter at det hadde vært noen. Naturen er lunefull og hvorfor det gikk som det gikk får vi aldri svar på. Hele prosessen har vært etter "oppskriften". Blodprøver og spermtest ble tatt så utgangspunktet skulle være topp.
Jeg må innrømme at jeg ble skuffet og litt lei meg, men verden går videre og nytt forsøk vil bli gjort etter hvert. Jeg har ingen planer for øyeblikket, må få fordøye skuffelsen før nye planer blir lagt.

1 kommentar:

  1. Det var skikkelig dumt! Godt det kommer nye muligheter:) God påske til dere på landet!

    SvarSlett